Hatblogg!

Egentligen borde denna blogg bli en hatblogg..att jag bara skriver om orättvisor, misärer, krig och annat elände som folk älskar att läsa men inte vill bli drabbade av själva!
Jaja, det har ialla fall varit en jädra skit dag..skitväder, skittrött och skitpluggande..fattar ju ingenting av det där med blodcirkulation och sån skit...kommer bli skönt när den kursen väl är över!
Var däremot superkul i skolan igår, jag och en klasskompis vart de enda på en praktisk övning. hade 2 lärare för oss själva och så skulle vi göra venprover!=)
Klasskompisen hittade ingen bra ådra på mig så hon fick sticka en totalt okänd mänska, men han gillade läget! Jag fick däremot sticka henne och jag hoppas nu att det inte blev något blåmärke..men det var verkligen superkul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0