Tjenixen!

Tjenixen!
Har inte skrivit på 2 veckor..hähää!
Saken är bara den att när jag väl loggar in på blogg.se och ska skriva så försvinner blogglusten och jag läser hellre andras bloggar då:)
Är ialla fall rejält uppe i varv och känner mig som värsta duracellkaninen som springer runt och försöker fixa 1000 olika saker på en och samma gång! Och så har vi läst om högt blodtryck idag! JIPPIE..*suck*
Har ialla fall haft fullt upp med skolan, hemmaplugg, tissarna, martin och jobbet..är lite svårt att fixa ihop allting så att man har lite flyt på att..synd bara att man inte kan träffa sina vänner så ofta som man skulle vilja!
Såg precis en bild på min broder..han har rakat av sig håret..han ser ut som ett jävla offer..typ som ett auschwitz offer..herremingudvemfanärdet tänkte jag när jag såg bilden...!!! Men smaken är ju som baken.
Pallar inte skriva mer!
ENJOY!
Kösses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0