Schyssta bananer^^

Uscha, det är inte ok att ha ont i halsen..dessutom inte när jag har fullt upp denna veckan med plugg, skola och mini festival på hemma plan i helgen!
Det är alltid så..är det så för er också? att man blir sjuk just när det är mycket i ens liv som man bara MÅSTE göra?
Blir ju inte bättre av att man får höra på omvägar att folk snackar skit? Hallå? Hon har mitt mobilnummer, vi är vänner på fejjan osv. och så kan hon inte ens säga det till en! Herregud, lågstadienivå? YES! Det bara smäller om det! Jaja, den mänskan ska man allt snacka med:) sen är'e ju ur världen...inget mer att snacka om..
Haha, ialla fall så känner jag mig varm och ont i halsen..bara det inte blir värre utan att det är såhär ett par dagar..för sen i helgen ska man ju se Hoffmaestro! Åker dit och kollar även om jag är sjuk..så är det bara!
Har redan börjat få presenter med..fick ett kort och pengar av mormor och morfar och ringde dom idag och pratade lite! Mormor och morfar är bääääst<3
Nej nu ska jag fortsätta snacka med josefffiiiiinnnneee på fb:)
c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0