Rock the lake 2010

Hellllooooou!
Längsen man skrev här..borde väl egentligen plugga lite till provet imorn men det är ganska kirrat..men känns som om vissa saker inte vill fastna i huet på en..jaja, har ju martin till att förhöra mig så det går nog bra ändå..får vi hoppas på ialla fall!
Har varit riktigt sjuk ett par dagar denna veckan, satt med feber på en föreläsning i onsdags och jag lyckades ialla fall sitta kvar under hela föreläsningen. Annars fattar man inte ett enda skit hur man ska göra på uppgifterna..
Ialla fall så har veckan varit lugn med lite skola och sådär.
Härlig helg har det varit också.
Rock the lake på evedal vart man ju på och såg Marcus Krunegård, Timo Räisinen, och såklart HOFFMAESTRO! även om det var taskigt väder så klarnade det upp lagom tills hoffmaestro skulle spela! Tummen upp för det. I lördags (igår) körde vi igång med ett par timmar på stan för att leta födelsedags presenter till morsan och lillebrorsan..käkade också (satt uuuute för första gången detta året) på kvällen drog vi till evedal och där hade en jobbarkompis sin husvagn..och där blev vi sittandes och sket i att kolla på Kalle Kristiansson..Sweet och Alpaville såg vi ialla fall från öltältet:) Wonderbart väder så det var enormt mycket folk...Men kul var det! Intressanta diskussioner och en snubbe sa att jag är lik amanda jensen som jag bara "Pfffff, eh? NÄE" ade åt:P

Nu blir det nog till att plugga och försöka få in något i skallen^^

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0