Klämma klämma!

Öhm! Jag fryser! Det är sviiin kallt i lägenheten..men inte konstigt egentligen! Har ju haft balkongdörren öppen för de små tissarna och så har jag inte elementen igång nu när det börjar bli varmt..det sparar man pengar på *snål smålänning* så..egentligen får jag välla ta och skylla mig själv litegranna! Men en liten klagosång kan man väl få köra:P
Idag är det dagen med ett stort D! Ska ha det första skriftliga provet sedan jag började skolan för en månad sedan! Det var ju ett antal år sedan jag satt och skrev prov, så lite rostig kanske man är men pluggat har jag ialla fall gjort..ska fortsätta om en liten stund. Det blir förmycket om jag ska sitta och läsa på hela tiden, då kommer jag ändå inte ihåg något när jag väl sitter inne i salen med provet framför mig.
Resten av dagen är faktiskt tom, eller det brukar den vara för min del, ska ialla fall åka och köpa hönsnät och lite andra småsaker ikväll. Behöver det så att tissarna inte kan klämma sig ut på sidan av balkongen där det är ett hål. Ska nog försöka hitta lite saker till lägenheten med! Längesen jag köpte något hit..såååååål:)
Försökte  betala en jävla räkning innan men internet helvetet hänger sig ALLTID när jag ska göra något sådant..gaaah! Jaja, skitsamma!
Kösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0