Klädbyte!

Jag har hittat en ny hemsida (För mig är den helt ny!) som heter www.klädbyte.se och den är ju helt underbar:)
Där kan man starta en gaderob som man kan fylla med saker som du vill sälja!
Har själv hittat en hel del saker som jag tänker köpa när jag får in lite pengar..har visst köpt lite förmycket saker nu denna månaden så hoppas på att sakerna finns kvar sen när jag vill köpa:)
Själv har jag hittills bara lagt upp skor, men det kommer lite kläder snart också:)
Du kan själv välja om du vill byta ditt klädesplagg med något som någon annan har eller så väljer du sälj!
Man kan även kolla hur många som finns i din kommun som är medlem där..och vad dom har i sina gaderober:)


                             Själv har jag lagt upp dessa:) 500 spänn plus frakt:)

                     8yb7elaytleqw7i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0