Födelsedag!

Okej, idag blir jag 22..*suck* som jag sa till min pappa i förmiddags när han ringde "ähh, känner mig gammal..man kan fira när man fyller 18 och när man fyller 20..sen kan man sluta fira"..haha!
Nej men det har varit en bra födelsedag. Inget speciellt direkt..jo fick jätte fina blommor av Martin när han kom hem och så har jag fått Greys Anatomy dvd boxen..den senaste! Har inte hunnit kolla igenom box 4 än..men snaaaart:D
Sötnosen kom hem vid halv 1 tiden istället för vid halv 5..Han skar sig rejält på jobbet och fick skjuts till sjukhuset där dom sydde och skickade hem honom med antibiotika! :/
Sweet att han kom hem tidigare på min födelsedag men det var ju inte av den anledningen!
Annars har det inte hänt så mycket, köpte lite saker på netto innan och kollar igenom papper till ett arbete jag ska skriva efter att jag har suttit färdigt vid internet! Går inte särskilt bra att skriva på arbetet när man är uppkopplad till nätet..haha, blir inte mycket gjort då!
Skola imorn igen, föreläsning som vi senare ska ha ett seminarium på!


Jag förra året i Maj.

iobiuygeiyir





Jag detta året fast i April (Hade inga bilder på mig från nu i Maj!) + SÖTA MISSAN!!
8vouerösogyoiealyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0