Äckelbolle

Hallåja!
Sitter just precis och chillar här vid intranätet och lyssnar på Melissa Horn! Hon har en underbart bra röst! Man hör också alla jävlars byggjobbare som ska bygga SAMTIDIGT på 4 olika ställen..Great..or not!
Har haft fullt upp med schoool denna veckan. Har även lyckats med att jobba tisdagen, ha natten från onsdagen till torsdagen och så även hela söndagen. Klättrar på väggarna om jag inte får jobba så Helena är överlycklig..!
Idag är'e ialla fall muntligt prov som jag kommer fete rocka på! Och ikväll blir det bio med sötnosen! Ska kolla på Iron Man 2:) Den kommer vara riktigt mega bra! SWEET enligt mig.
Imorn blir det till att försöka läsa på till provet på tisdag och sen vet ni ju vad jag ska göra på söndag..sen är helgen slut..fan..haha!
Förresten? Varför ska alltid killar ha på sig typ en flaska parfym så fort dom ska ner till affären? Dessa äckliga människor ska för det första inte kallas män och för det andra hade mina päron sagt att det luktar som ett horhus. Det är ÄCKLIGT med förmycket parfym! Fatta det. Dessutom är det ännu äckligare om ni killar inte duschar innan ni kör en rejäl raggadusch..så parfym + svett = Äckelbolle!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0