Mysna kissar!

åh, vilken mysen kissemisse som ligger i mitt knä! Musse är Mister Myyyys!
Men nu hoppade han ner bara för att jag flyttade på vattenflaskan! Jaja..vart inte på det bästaste humöret när jag gick upp imorse! Katterna har nog väääldigt mycket vårkänslor och båda två mjauade i örat på mig..När jag inte orkade gå upp så gick dom runt i lägenheten och vrålade istället. Det gjorde att jag gick upp tidigare än vad jag hade tänkt!
Ialla fall så är'e jobb idag igen..jobbar imorn och på fredag också..SWEET! Är ledig i helgen också:) Wiiie!
Så fram tills att jag ska ta bussen vid klockan 2, blir det till att kanske diska, busa med de små liven och äta något!
Skriver förmodligen inte mer här idag, kommer hem sent och ska duscha å sådär. Imorn blir det upp tidigt så..näääe!:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0