Mjusak och sleepytajm!

Snart läggedags alltså!
Jobbade idag, fick hoppa ifrån halv tio imorse tills tio nu ikväll! Men det gjorde inte mig sådärjättemega mycket..hade lite inplanerat denna dagen men det får snällt vänta tills en annan dag..hehe..är ledig på Tisdag och Onsdag!
Funderar på om jag kanske skulle ta och hooka lite med JennyPenny och ta en kopp kaffe hemma hos mig eller något..ska sms:a henne imorn:)
Ialla fall så är jag megatrött, fick gå upp vid halv 7 fast att jag ville ha sovmorgon. Har Tissarna vårkänslor så kan jag inte direkt ha sova..så det var bara upp och släppa ut dom på balkongen efter lite mat och mysande! Tog ialla fall ett bad och chillade innan work..
Imorn blir det jobb igen, har nattet..sweet tycker jag..fixa lite efter jobbandet och sedan hem till V-Ö:))
Nej nu orkar jag inte mera alltså! Äta något, lyssna på Johnny Cash och sedan slänga mig i sängen och läsa "Snömannen" som Jo Nesbo har skrivit..SPÄNNANDE:)

Puss puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0