Helgen som vaaaaar!

Jahajja, då kanske man får ta och uppdatera lite om vad jag har hittat på i helgen!
I Fredags jobbade jag kvällen och sedan var det bara att dra in till staden och hem till Hanna för att förfesta lite! Kom precis på att jag glömde nog säga till Hanna att broder skulle komma!! HAH, liiite sent påkommet kanske..iaf, så blev det till att hälla in cidern och sedan ta en taxi ner till stan. Taxigubben körde förbi oss bara för att han inte hade sin GPS i bilen..haha, att folk förlitar sig på att de tekinska sakerna ska finnas tillhands helatiden..Iaf så vart vi inne på Sports..var väl helt okej, hade väl varit roligare om pubarna hade haft öppet lite längre plus om jag hade varit lite mer på lyran! Hemgång och jättepissenödig, träffade lammköttsjägaren som vanligt! Det är någon snubbe som alltid är vid bussen när jag ska åka hem..haha, han är rolig att prata med men lite slisk^^



I Lördags var det bara till att försöka få bort bakfyllan, skulle hem till storebroder och dricka kaffe i hans hus! Plockade med mig lite muffins som jag gjorde för ett par veckor sedan och så stannade vi till vid statoil för att köpa något att äta..blev french hotdog! MUMS! 
Vart helt OK hemma hos broder, hans brutta och hennes förkläde..hrm, kompis var där..mina päron var också där och Mathias, broders kompis! Fikade och snackade om gamla minnen från när vi gick i grunskolan! Hände inte mycket mer den dagen..jag gick och la mig ganska tidigt..




Igår så städade vi efter frullen, duschade och åkte iväg och inhandlade lite nya kattleksaker och mat! Man blir ju hur förvirrad som helst nu när City Gross bygger om..man hittar ju ingenting.. Katterna tycker inte om att busa med bollar så det är riktigt svårt att hitta saker som dom tycker om. Köpte lite möss, små mjuka bollar som Musse älskar och en ganska lång randig sak som ser ut som en katt..Den är väl halvrolig!



Idag har jag varit på intervju för Omvårdnadsutbildningen som börjar den 12:e April! Tydligen är det 44 sökande och bara 30 platser så jag håller tummarna för att allt går vägen och att jag kan börja plugga! Har inte mått för himla bra idag heller så jag däckade på soffan en timme innan och är väl halvseg! Är väl alltid så när jag har mycket jobb framför mig denna veckan! Jaja, på fredag är det löning och då kanske det blir till att inhandla en ny kattpelare eller lite nya skor + kläder:) SWEET!



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0