GoodNight Sweetheart!

Ohoj!
Nu är man allt trött..Det ömmar i mitt knä mer och mer, så det blir dundersalva innan jag går och lägger mig! Vad det är för salva vet jag inte riktigt. Martin har den och jag kan verkligen rekomendera den..vad den nu heter^^ Vet inte vad jag har gjort för att det ska bli tennisboll storlek på mitt hägerknä..jaja! Synden straffar sig självt förr eller senare!
Jobbade och tog tåget hem, göttans att komma till V-Ö myyyycket tidigare än om jag hade tagit bussen!
Nu sitter Missan här med mig och hon myyyyser! Trötte Tisse!
Fick sopa kattsand innan också, vi har tvättkorgen i ett litet förråd eftersom att katterna tror att man kan pinka i korgen! Ialla fall så skulle jag kasta i lite smutstvätt innan och då såg jag att en av kattsandspåsarna hade gått sönder..kattsand i hela förrådet + en knäont Helena = Ajaj.."MAAAARTIN...öhm, skulle du kunna vara lite göllig och hjälpa mig här?" Det vart nämligen han som satte in påsarna där i söndags..dessutom har han redan misshandlat ett mjölkpaket så att det var mjölk i hela kylskåpet i förmiddags! Så liiite hjälp skadade verkligen inte:)
Jaja, nu ska jag ta mig en kopp te och chilla vid Greys Anatomy!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0