Godfömidda´

Godförmiddag!
Själv har jag tagit mig en välbehövlig sovmorgon! Trodde att min febriga sjuka skulle fortsätta idag med men det har faktiskt inte visat sig..hittills ialla fall! Hoppas inte att den gör det heller..ska ju jobba 15-21 idag..
Har hunnit med en hel del även om sovmorgonen varade ett tag, haha, missade ett par samtal från jobbet! Har hunnit med att byta kattsanden, borsta tissarna, ge dem vitaminerna, diska, bädda sängen, duscha och lite annat smått å gott. Behöver inte fixa någon mat heller, gjorde det igår, så det är kirrat för att gå och hoppa på bussen om en stund!
Busa med katterna har jag hunnit med en runda men det blir nog lite mer busande innan jag sticker! Idag är dom bara själva ca 2 timmar! Oftast så är dom själva betydligt längre eftersom att både jag och Martin jobbar. Som tur väl är så har jag lite annorlunda jobbtider så vi går om varandra..haha, men det gör ingenting!
Nu ska jag kolla runt på intranätet en runda och sedan busa tiiiiissar!
Btw, vitaminerna mina katter får (Vitabe) är jättemegabra! Der blir så himla mjuka i pälsen! Musse har lite strävare päls än vad missan har men det känns inte nu när dom får vitaminerna. De får 2 stycken per dag och dom går att köpa på ICA för en billig peng!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0