Fnidder!

hejhejhallåbloggdagboken^^
Har tydligen inte skrivit här på ett tag men har verkligen inte pallat..och sen har jag kanske glömt lite också^^ hähä!
Fullrulle på jobbandet igen..jobbar hela denna veckan..eller den är ju snart slut^^ Ialla fall så ska jag gå brevid imorn på ett nytt ställe (På min enda hellediga dag!) vilket kommer bli kul..känns lite spännande med! Man är ju så invand med de ställena jag är på nu!
Vad har jag gjort mer än jobbat? Humm..fikat,gått på staden, handlat gott på systemet, festat, åkt bil, hälsat på päronen, myst med Tissarna, träffat vänner, läst böcker och bakat!
Tycker inte att jag har tid med migsjälv nuförtiden..men är ju inte riktigt van än vid att gå från att jobba nada till att jobba multum! Så....FNIDDERFNIDDER på mig..typ!
Imorn efter jobbandet så blir det utgång..sen jobba lördag och söndag..!
Puss på skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0