Prinsessan och grodan!

Har precis kollat på Disneys nyaste film! Och den var överraskande bra, jag tycker inte direkt om animerade filmer och trodde att den skulle vara det. Men den var tecknad och lite animerad (typ så att det inte syntes så mycket om ni fattar vad jag menar!) och den var verkligen UNDERBART BRA! Älskar Disney filmer, men har ratat de flesta nya..

Såg också på reklamen innan filmen att Skönheten och Odjuret kommer ut i en diamantupplaga i höst detta året! ÅÅÅÅH var det första jag sa! För DEN filmen ääääälskar jag mer än alla andra!

Ialla fall, ni som har tvekat på att kolla på prinsessan och grodan, kan jag verkligen rekommendera den. Och man kan faktiskt kolla på tecknade filmer fast att man inte är ett barn längre (jag har barnasinnet kvar!)

 

                                    voyuer089ygoörwu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0