Själv är man ingen Byggare Bob..

Uääääärk, VARFÖR kan inte förkylningen släppa? Herregud, vissa är bara förkylda ett par dagar och sedan är det inget mer...Men JAG då? Här går man runt med värsta förkylningen som aldrig vill släppa ju! BUHU på mig alltså!

På tal om annat så har jag haft en fullspäckad dag..Mycket bus med Tissarna innan det bar av till stooora staden för lite ärenden, bla till banken och sedan hem igen för att äta mackor och försöka ta att lite lugnt innan sötnosen kom hem och vi åkte iväg för att kolla in lite möbler.
 Hittade vad vi sökte och skulle sedan packa in att i bilen..saken var bara den att vi har inte någon dragkrok på bilen (ett MÅÅÅÅÅSTE egentligen!) och vi fick inte in sakerna i bilen..så det var bara att ringa broder som kom och hjälpte oss! TACK! Det hade aldrig gått annars! Han fick i alla fall en kopp kaffe och lite gott sällskap som tack. Får bjuda honom på mat eller något nästa gång vi ses.
 Så fullt upp med att meka med möbeln och som det ser ut nu så har Martin gjort ett bra jobb (Hrm, själv är man ju inte direkt någon byggare Bob..) och nu är jag slut i huvudet! Puhhh...
Strax dags för att slänga mig i sängen jämte sötnosen och läsa ett par sidor..
Puss på'rej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0