Nyårsfirandet ett par dagar försent!

Tjabba tjena hallååååå!

Hur har Nyårsfirandet varit? Mitt vart superduperbra:) Var hemma med min älskade Martin och mina tissar. Bestämde oss för detta för att det var tissarnas första nyår och då ville vi inte lämna dem själva hemma..och när det började panga vid 12 slaget så sprang de runt som yra höns! :/ Stackars!! Myste ialla fall hela dagen och kvällen med tissarna..kollade på film, åt god mini smörgåstårta (Hemmagjord såklart!!) på kvällen och drack lite drinkar. Synd bara att jag mådde skit på kvällen och la mig en runda..haha, fan första gången jag har gått och lagt mig och sovit en runda nu på vuxna dar! jaja!

Idag händer det inte mycket, är jobb imorn igen! = Slut på ledigheten. Men det är ganska skönt det med..då kommer man tillbaka till verkligheten igen så att sä! Blir lite jobbigt i längden att vara ledig så många dagar..Kommer bli seeegt att gå upp vid halv 6 imorn bara..hehe, men man får skylla sig själv lite:) Hah!

Puss å puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0