Kösses!

Uääääh! Här sitter man med mjukisbrallor ofönat hår och är snorig! Men det funkar väl va?:)
Har jobbat hela veckan och det var skitkul! Längesen man jobbade så himla mycket..har ju somsagt varit lååång ledig och det behövdes. Fast att jag inte gjorde särskilt mycket så var det ändå skönt att glida runt hemma och chilla järnet!
Sötnosen min börjar jobba på måndag och då blir man själver igen med tissemissarna. Det gör inte mig särskilt mycket, är bara glad över att han får jobba!:) Firar även 2 år med honom på tisdag! YEY! LOVE YOU!
Nästa vecka vette fan vad som händer, lite jobb, lite chill och kanske träffa Jenny?:) Maybe baby...
Nej nu ska jag rota i frysen efter något att äta..annars kommer jag tugga på bloggen!^^
Kösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0