Ispinne

Känner mig som det..en ispinne..eller isglass kanske! Händerna är kalla, fötterna är som ett par stelfrusna klumpar och så skakar jag som om det vore disco eller något här hemma. Dessvärre är det ju inte det.hehe, katterna och Martin sover. Det är bara lilla jag vaken hemma:) Men det kan vara ganska göttans ändå! Hähä, smyga runt och äta mums mums å sådana saker är buskul!

Ähh, ialla fall så blev det till att halka ner till busset idag, ringde kundtjänst (Hyresbostäder) och tantan vart skitsur på mig..vafan jag sa bara att jag har 2 katter..jaja, orkar inte skriva allt..hähä! Det ska komma en gubbe och göra någon slags el kontroll eller vafan det nu vart vid 8 imorgon bitti..vilket jag inte alls tycker att han borde göra utan han behöver inte komma överhuvudtaget! Pff!!!!
Höll på att trilla utanför Linnégallerian och utanför Åhlens..det verkar inte vara min lyckodag direkt. Halka vill jag absolitut inte! Köpte avfärgningsmedel (måste köpa en till!!!!) och hårinpackning..jo, jag var på ett möte också..men det var så tråååååkigt så det pratar vi inte om:P

Storhandlade och glred runt en runda inne på ÖoB..köpte gigantiska shampo flaskor och megastora duschkräms flaskor..så slipper jag knata ner till affären stup i kvarten..vilket jag egentligen gör nästan varje dag för att jag har råkat "glömma!" att köpa en massa saker! Jaja..

Nu ska jag kolla om det finns något bra på tv, annars kollar jag nog på en film eller två..!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0