Inte ett endaste skit!

Usch, känner mig inte på ett jättemegabra humör direkt för att skriva ett endaste jävla skit här..men lyssnar precis just nu på La Roux med låten Bulletproof! Då blir man lite gladare..eller något! Fuck!
Jaja, ialla fall så har jag inte haft någon blogglust överhuvudtaget på den senaste tiden, veckan, månaderna! Men man får väl göra ett halvhjärtat försök och skriva ett par rader.
Har inte gjort förjävla mycket på de senaste veckorna..jobbat, träffat enstaka vänner, sovit ´hemma hos päronen (om någon nu skulle undra detta!) varit med min UNDERBARA pojkvän och myst med mina älskade tissemissar!
Imorn blir'e att träffa Jennypenny och kolla på film:D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0