Gud i himmelen och Jesus i Paris..

..som min käre moder brukade säga för sig själv när jag och mina syskon vart små!..Och vaddå Jesus i Paris? Jaja, jag är ju inte särskilt troende, så då borde jag inte fatta vad som nu menas med detta citat! Hah! Kanske något morsan har kommit på helt själver!?!

I alla fall så har jag haft fullt upp idag med diverse städning..ganska megatråkigt..hade jag fått välja så hade jag spelat på mitt nintendo DS eller glott på film med gubbe + kissar hela dagen..men tyvärr så blev det städedag..OCH tvättedag! *suck* Jaja, nu är både tvätt och städ avklarat för denna gången!

Ikväll ska man kolla på "I en annan del av Köping" och vräka i mig så mycket läsk, godis, ostbågar och chips som jag bara orkar. Vem har sagt att sådant bara ska förtäras på Fredagar och Lördagar? Det finns faktiskt något som heter Söndagsmys också! Enligt mig ialla fall..

Imorn blir det en massa tråkiga ärenden och så ska man kanske kolla på lite nya möbler till lägenheten! WIIIE!!
Puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0