Brrrrr!!

Brrr vad kallt det ska vara dååå! Sitter och halvfryser fast att jag har en tjock filt på mig och är fullt påklädd. Borde nog ha tjocka raggsockar på mig..fryser så förbannat om fötterna. Är en bra investering för mig! *Fniss*
Full rulle hemma denna dag..städat och donat för att få upp den där jädra möbeln, plockade fram lite kartonger och fixade i det andra sovrummet. Så nu ser det mycket mycket bättre ut!
Kollade på lite bilder för någon dag sedan och fy fasen vad ful lägenheten var. Nu däremot ser den riktigt bra ut:)
Gick ner till inlämningen för Emmaus kläder innan också, det blev si sådär 7 kassar med kläder som vi inte använder längre (nej martin använder ju inte mina kläder..men ni fattar!Hah!)
Man måste tänka lite på miljön också, tänk bara på hur mycket kläder som kastas varje år, bara för att det kanske inte finns inlämningsställen nära eller att man inte pallar lägga det i en påse och lägga kläderna i en behållare!
Ialla fall så är jag glad över att någon annan kan köpa mina kläder istället för att jag ska ha allt hemma i garderoben utan att använda det..
jaja, imorn ska jag på ett möte, kolla runt lite på staden och sedan snurra hem till Jenny och käka SEEEEMLOR:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0