www.kawaiidesign.se

Okej, jag har hittat en sida som har UNDERBARA smycken! Jag skulle nog kunna köpa upp hela deras lager om jag hade haft tillräckligt med pengar! Jag älskar verkligen smycken som ser ut som bakelser, kakor och godis så denna sidan är rena himmelen för mig, plus att dessa saker är bra mycket billigare än övriga sidor som jag har kollat på med liknande sortiment! Här är lite bilder!
                                        

9uv84e36fr87awef8i27
Var bara tvungen att visa detta Disney Smycket med Belle på! Kostar bara 59:-




8v8li6tygfuwargfyu34fggggg
En XXL munk kostar 129:-



9v948ayfiuhya73ily<zha
En mjuk frukttårta kostar 79:-


Så fort jag får pengar så kommer jag börja beställa en massa halsband:)
Hoppas du hittar något som faller dig i smaken!^^
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0