Sunshine in Växjö

God kvällers!
Vad har ni hittat på idag? Själv har jag sett till att ha fullt upp hela dagen så att man slipper tänka så himla mycket..
Gick en runda (INNAN det blev fint väder..bra timing..) upp till Lidl och köpte lite saker, sedan gick jag in på Plantagen. Hittade 3 jättefina kaktusar och ett buddahuvud, längesen jag köpte krukväxter!!! Men när jag skulle gå hem däremot så höll jag på att däcka!! Det blev liiite tungt med alla sakerna men det vart skönt att gå en riktig runda!
Syster kom hit en stund också, hon fick en massa saker som jag inte använder längre..det roliga var att när vi kollade igenom mitt smink så hittade jag 5 (eller var det 6?) stycken mascaror..har 2 stycken till i badrumsskåpet! :/ Varför ska jag köpa saker som jag egentligen inte behöver/kommer använda!?! jaja, hon fick lite av mitt smink ialla fall:) Det blev en glad syster..!!
Har ätit lite och nu sitter jag och kollar runt lite på nätet, glo lite på tv innan sängen kallar! Jobb imorn!:) = EN GLAD HELENA!!!

Puss på er!


     8FY7I4LETY3I47TFRtryr
Vad söt hon är..min lilla Missan! Och nej, jag tvingade inte in henne i påsen, hon älskar alla sorters påsar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0