Skepp ohooooj!

Skepp ohooooj!
Hur har din helg varit? Min har varit superduper bra!
Jobbade i fredags och sedan hade grannarna fest så det kändes lite som om jag var full eller någe när jag gick och lade mig..ska också ha en riktig jävla grisafest någon helg..eller nä, man ska inte sjunka så lågt!
Igår så åkte vi och köpte lite nya kattleksaker, råttorna har en tendens att gå sönder i flera bitar (plus att Musse äter upp svansarna!!) så det var dags att inhandlas, sedan tog vi en ride till byhålan och hälsade på Päron 1 och 2 + att Mikelkikel dök helt plötsligt upp!:) Hinkade kaffe!
På kvällen så var det på med andra kläder, och sedan ner till puben. kaotiskt är nog rätt ord på kvällen..haha, sikken kväll alltså! Tur att man inte är där nere för ofta..haha!
Idag vart jag inte särskilt bakis så vi har åkt runt lite och handlat saker som vi egentligen inte skulle köpa..men hittade inga fina taklampor så det fick bli lite annat småplock..
Käkat pizza med..fyfan vad gött det var alltså!:))

Nej nu ska jag mysa med Martin innan han ska gå å lägga sig..fy fan för vardagarna!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0