Rubriiiiiik

alltså...ont i huvudet? Ja det har jag!:( Vart nog detdära kaffet jag drack innan idag när Magnus och Aska kom på besök..drack 2 hela koppar med pulverkaffe och det var absolut inte bra för mig! I vanliga fall dricker jag en halv kopp kaffe och sedan räcker det, men det var nog bara för sällskapets skull som jag drack dendär extra koppen..och det skulle jag inte ha gjort..uäääääh! Kaffe dricker jag bara för att inte vara trött..men..skitsamma!:P
har inte gjort så himla mycket mer idag, lagat lite mat och diskat ett stort berg med porslin. Så bliré när hemmafrun är ledig på helgen^^
Funderar på att lägga mig om en stund, pallar inte vara uppe mera!
Puss puss å hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0