Puss på dej då^^

God kväller folket!
Huuu vad jag mår illa..eller illa och illa, har ont i kaggen som..ja, jag vet inte vad! vettefasen vad jag har ätit för att få såhära ont i magen..Soppa? Kycklinggryta? Naaaa..aja har ialla fall ontet!!
Idag har jag haft världens bästaste Jenny Penny på besök! Köpte kakor och muffins igår..UTAN choklad också! och så kollade vi på New Moon..riktigt braaaa! Tummen upp för de då va.
Hon skulle och träna efter filmtittandet och då passade jag på att posta ett brev som jag skulle ha gjort för..hrm, en vecka sedan och vem ser man inte då? Ghetto Booty eller hurfan det nu stavas..Usch, ska bli skönt när vi hittar en annan lägenhet så man slipper hans fula nuna! Pfff..
Kom hem och åt min gooooooda broccoli soppa (okej jag har inte gjort soppa sedan jag flyttade in till stan..inte sedan högstadietiden till och med..hähä!) och så vart det feta ost och ägg till detta. SJÄLVKLART åt jag knäckebröd också (Är ett stort fan av knäckebröd alltså) och nu sitter jag här och har precis lagt upp lite bilder på min blogg..eller laddat upp bilder..eller..ja vafan jag ska ialla fall visa dem någon gång!
Blir nog att kolla på tv resten av kvällen..när man ändå är "ledig" (Tänk att jag säger Ledig med en sarkastisk röst så fattar ni..haha!)



       u9veryhghewrauit.haikw
      Sötnosarna och jag fular oss en kväll för ett tag sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0