PaNgBOomKraSch!

Skönt med helg, inte bara att man kan ut och festa röven av sig utan jag tänker på min älskade Martin:) Att man får umgås med honom..därför bestämde vi oss igår för att ta och åka och bada på kaskad idag! Och så blev det *fniss* åkte vattenrutchkanan..både den snabba och den långsamma och så åkte vi strömmen och dendär andra som inte är igång så ofta..ähh, ialla fall så är den roligast!
När vi skulle packa in saker i bilen så råkade jag dunka till en annan bil med våran passagerar dörr..självklart sitter det en RIKTIGT SUR TANTALURING i bilen och VRÅÅÅÅÅLGLOR på mig..jag mimade ursäkta och smet in i bilen, försökte genom tankeöverföring få Martin att skynda sig och starta bilen och skita i att ta bort snön från rutorna men det gick inte så bra!^^ Ialla fall så blev det inte ett endaste märke på hennes bildörr, det kollade jag ju självklart..När vi backar bort så dänger käringen upp sin bildörr och verkligen inspekterar om det blev något! Duttade ju bara till hennes dörr lite..!
Däremot var det så halt borta vid rondellen innan blink4:an borta vid textilgruppen så att vi råkade visst köra in i bilen framför..där blev det ingenting mer än att vi knycklade till hans dragkrok och våran nummerplåt blev bucklig men det gjorde ingenting med dragkroken! PUhhhhhh, det hade varit en riktig pengasmäll om det hade blivit värre..mitt i allt kaos så fick jag ett sms av Micke..haha, varför ska alla sms:a en när man är mitt upp i något? Visst, det kan ju inte ni veta men det är då fan med^^ hähä..
Ialla fall så kommer Mikelkikel, Bicki och Ischan senare..det var meningen att det skulle vara en spel/film kväll men det verkar Micke ha ändrat på..så vi får´la se va som händer med ett flak öööl:)
Puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0