Ont axel och Zombiedrömmar!

Gud vad jag fick ont i min vänstra axel..bara pang sådär..typ..kan ju vara för att jag snurrar som in i helsike på nätterna..så det är inte konstigt att jag har ont! Haha, imorse när jag gick upp så höll jag på att STRYPAS av mitt halsband! Vart ett rött märke runt halsen en lång stund efteråt! :/ Så nu vet alla att man kan strypas av sina halsband på nätterna^^
Drömde ännu en gång om dessa jävla zombies, träng er in i någonannans drömmar istället för att våldgästa er på mina..som vanligt var det helt störda människor som klättrade på tegelfasaden och käkade upp mina katter..jag försökte låsa in mig i badrummet och sen verkade det som om det blev blodigt allvar för jag vaknade..kan också bero på att Missan hoppade på mig! Men det är sjukt vad rädd jag är varenda gång jag drömmer sånthära! Usch..och det är oftast zombie drömmarna som jag kommer ihåg också..vore sjukt om något sådant skulle hända!
Näe slutsnackat om luftskadade människor..
Har inte hänt så mycket idag (har det väl inte gjort på ett tag..menmen..!) mer än att rensat gaderoben ifrån en massa skit,  skrivit lite sms med broder och försökt banka vett i min dator som lever ett eget liv..lagat mat och rört på mitt fläsk en runda!:)
Hörs imorn!^^
Kösses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0