Mycket men lite..

ujujuj, jag har inte gjort mycket idag alltså! Men jag jag har iallafall varit i Alvestat på ett möte och busat med tissemissarna, ätit mat och varit ute i kylan:(
Tycker inte om snön mera! Fick reda på att det kommer komma en hel del snö inatt ifrån skåne..men visst att skånefolket är givmilda med att ge småland snö men tycker nog att dom kunde haft kvar det;)
Har även hunnit med att kolla på Greys Anatomy och det kommer jag nog göra efter att jag har suttit här..man blir som klistrad vid tv:n..tittar ju på dvd alltsåe:) Är bara på den första säsongen! Har den andra säsongen med och sedan får jag ta och köpa de andra säsonggerna!
Imorn händer inte mycket..jag har ialla fall önskat mig pizza till kvällsmat (martin får det så lätt när han ska "laga mat" på helgerna!) och sedan blir det nog antingen att kolla på film eller kanske gå på bio? Får la se!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0