Lugna gatan!

Whats up people?:)
Idag har det varit lugnan..hähä, har hookat med Hanna på stora staden växjös gator och sedan tog vi oss en fika på millas..eller jag tog mig en calsone eller vad det nu heter! Yummi!!!
Åkade sedan hem och kom på att Hanna hade påmint mig om att det är ju fetedagen med semlor idag så då knallade jag in på konsum och köpte 2 stycken semlor till mig och gubbelubbe!
Har precis tryckt i oss dem..de vart faktiskt godare än växjöbagarns..vart nog för att det var mer mandelmassa i dessa:) Fniss!
Imorn blir det till att kolla på Paranormal Activity med Jennypenny och mysa med mina tissar..för himla tråkigt att gå ut och gå i det här vädret..man kan ju förfasen inte GÅ, man HALKAR!
Jaja, puss på er!
Heiiiii dåah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0