Långhelg med festande:)

Huaaaa vilken heeelg:D
Har haft YBER roligt men som tur väl är så festar jag ju inte varje helg längre, så då blir det ännu roligare:) *fniss*
Var somsagt ute både Fredag och Lördag och jag träffade hur många vänner som helst:) Särskilt på Fredagen träffade man många! hähä, är det löning så är det eller vaddå?!
I Fredags hade jag och Martin förfest och det var hur kul som helst, Janni lyckades få bort ett kort från mitt fotoalbum (Hon kanske tyckte att jag vart ful som liten^^) och vi snackade om att få knät ur led och så var Hanna jätte rolig ute på balkongen (-Micke, det är faktiskt inte roligt!!!) och senare drog vi ner till staden med Taxi..vi körde brandbilen rycker ut och då fick Janni sitta fram:P Nästa gång är det någon annan som blir brandbilen och få sitta fram!! Haha! Hade trevligt på puben och gick sedan hem i kylan! Trodde fasen att jag skulle förfrysa mina fingrar..inte konstigt att man får förfrysnings skador!! Huuuuu..

ialla fall så på Lördagen var det inte meningen att jag skulle ut men man kan faktiskt inte banga på att träffa sin Broder Micke, plus att han övertalade mig (jag sa att han skulle göra det..haha!) så då var det bara på med festblåsan (ehh,nej..jeans och linne!) och dra ner till staden med BUSS denna gången. Hade ju ingen att leka brandbilen med..och så haffade jag ett bord, snackade med enögde mannen, skojade med Bicki och träffade syster och Marcus..trevligt trevligt!
Åkte sedan bil till Shell för att köpa nattmat och knatade hemåt i sakta gemak!
Mådde inte prima när jag kom hem men det gick över på söndagkvällen!

Pust..så..det var en långhelg med festande. Denna helgen som kommer blir lugn och skön...kanske bowla? spela biljard? bada? ialla fall så är det inget festande för min del..
Idag har jag varit hemma hos Jenny och snackat en massa strunt med henne och hennes syster..käkade semla och glass:)
Imorn blir'e upp tidigt för att åka till Alvestat..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0