Helggrubbel..

Meet me Halfway med Black Eyed Peas lyssnar jag just nu på..alltså..den är bra! Men har dom lagt in en snutta från en gammal låt i denna? Låter som det..hehe, jag vet..jag är lite trööög:)
Och nu till den stora frågan..Det är Fredag..jag har sagt att jag inte ska dricka mer på ett tag..alla snackar om öl och annat gott på fejjan..jag känner mig lite sugen jag med..vet att bror skulle ut idag..vill träffa bror..och vara lite full med honom..men vill vara med min gubbe med..men hey! det är ju bara Fredag, helgen är ung! Har öl i kylskåpet och lite annat gotte gottgott så..ska vi ta och köra igång med en öl?..Alltså Helena problem och blogg.se..haha! Nej jag är inte full..inte än...men det behövs egentligen inte mycket övervägande för min del..ville gå in på systemet och köpa de goda +46 cidern (eller vad de nu heter) idag när vi var och beställde pizza..hejdade mig dock! Men vafan? HEY HO LET´S GO!

Pussssss!




89ub7tr8sygaowlygi47a3
Man kanske borde se ut såhär idag då?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0