God kväll BLOGGERZZ!

god kväll bloggerzz!
Läget? En annan har ju lite frossa efter en hård kväll..om ni nu inte fattar vad jag menar så var jag ute och festade igår..jag behövde inte överväga särskilt länge..man ville ju träffa broder och hans/vår(?) kompis:)
det var riktigt sweet igår förutom ljusolyckan, men hey! Det var inte jag som gjorde´tt!
Snackade en massa om att jag skulle starta en massa grupper på facebook! Men dessvärre vet jag ju inte ens hur man gör..så där gick ju det åt helsicke:)
Nu har jag ialla fall bror nummer 3 hemma hos mig och martin, dom kollar på baksmällan och jag är social med Missan och internet! Ska bara spela lite på fejjan och sedan vara social:)
Puss på er och trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0