God alla hjärtans dag!

God Alla hjärtans dag folket!
Själv har jag legat bakis som ett jädra kolli i min säng med en kudde under vänster knä! Råkade smälla i mitt knä i bokhyllan igår och det gör ont som in i helsicke idag! Buuuhu, att det alltid ska vara problem med mina knän..
Har inte gjort så himla mycket mer än att vi har tagit ett bad (tur att min gubbe är så stark att han kunde lyfta i och ur mig från badkaret!) och att vi har beställt kärleksmiddag på Mc Dondals! *fniss*
Älskar Martin innerligt men alla hjärtans dag firar vi ganska ofta så att säga..eller det heter Martin och Helena älskar varandra dagarna! Myst med läsk och kollat på i en annan del av köping..så nu är denna helgen slut och gubbe ligger och snarkar. Back to life så att säga, eller snarare Back to WORK (Om man ändå hade ett sådant!) för honom! Själv leker jag ju hemmafru på heltid och imorn blir det nog till att diska, städa och försöka röra lite på mitt knä!

Hejråååå!



8gyueiufyieftuwtrw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0