Födelsedagsfirande

Nej, Nej och åter NEJ! Jag vill inte bliiii sjuk..har börjat få ont i halsen och seg i hela kroppen, så hoppas nu inte att det bryter ut i värsta förkylningen. Vilket jag redan har HAFT flera gånger förra året. Det kan skickas vidare till någon som inte har haft det tycker jag!
Idag är det ju somsagt Sötnosens födelsedag och han fick jättefina rosor av mig, du vet dom som är stoleken större!! (Tantan inne i blomsteraffären försökte pracka på mig ett par taniga rosor..typ såna som man ger till någon som blir konfimerad osv!) och 3 stycken trisslotter! Den stora överraskningen kommer när jag blir färdig med att! och den presenten är'e ju inte ofta man får..
Fixade lite födelsedagspynt och jag som hatar ballonger köpte det..det var nog mest för att katterna inte har sett något sådant innan. HATAR att blåsa upp ballongerna, så dom blev ganska små..men bättre än inget!
Musse fick tjock svans och reste ragg och Missan pep in bakom soffan och väntade tills faran var över! *fniss*
Smörgåstårta och efterrätt blev det, eller ingen efterrätt för min del men Martin tog för sig:) Köpte äkta vaniljglass och så hade vi kolasås hemma + kakor som man kan smula ner! PERFECT enligt mig, men jag är inte direkt någon glassmänniska mer än på sommaren så jag hoppade det..fast att det verkade jäkligt gott..jaja..
nu ska jag bråka vidare med internet helvetet som inte vill fungera!

Kösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0