Berg och dal bana!

Vart på ett bra humör när jag åkte hem från Alvesta och jobbet..men humöret blev för det första sämre för att folk som kör bil inte kan titta när det går över folk på övergångsställerna (andra gången detta händer!!!) och sedan blev det pannkaka till middag..kan äta det ibland men idag var det inte supergott..men tack ändå sötnos för att du lagade mat! Sen blev jag sur igen och nu är jag glad..jaja, vettefan vad jag skulle ha ut av detta..men vafan..ähh, sitter just nu och lyssnar på Spotify..Akon´s nya låt är BRA! (Oh Africa!)
skitsamma..nu blev jag precis serverad läsk och ska fortsätta spela farmville eller något!

Hej hopp i löva, pilla mig i röva!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0