A lot of..?

Shuuuu len!^^
Gud vad jag vill ta ett till bad..men vafan har ju redan badat, kan ju inte ta ett bad till..eller?..Hatar i alla fall att ha händerna i vattnet för länge. Man får ju russinfingrar och då känns det jättekonstigt efteråt! Mjahaja, dagen har varit full med saker att göra och saker som jag inte har fått gjort..känns lite jobbigt men får ta det imorn...hehe, men jag ska fan i mej inte låta det gå för lång tid..
Kollade en runda på Outsiders innan, det var om människor som är överkänsliga för elektricitet..tror du på det? Jag är väldigt skeptisk inför om det verkligen är sant eller om dom bara har hittat på hela programmet bara för att fiska tittare..Upp till bevis^^
Nej nu ska jag fortsätta bråka med facebook!:(
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0