Skit dag!

Alltså..jag vet inte när det var senast som jag skrev men det var inte det jag egentligen ville skriva..
Är bara pissed på denna dag alltså!
För det första så kanske jag nog har fattat helt jävla fel om en uppgift som vi ska ha gjort tills nästa vecka. JAG trodde att vi skulle skriva värsta historian om en brud som heter Yvonne men sen ser jag (när jag har hållt på med uppsatsen i EN TIMMA!) att vi ska göra detta muntligt! GAAH; vafan kunde jag inte ha kollat på pappret innan för? Men nu kommer vi till den frågan, ska jag skriva uppsatsen och lämna in den innan provet eller behöver man inte det för att uppgiften är muntlig?:P Fattar ni?
Skitsamma om ni gör det eller inte..ialla fall så känner jag mig mycket lättare om hjärtat sen!
Ialla fall så har jag försökt att vara lite schysst mot folk som jag inte pratar med så ofta men så blir man bara bitchslappad tillbaka!? Herregud, vad är det för en jävla stil då? Ursäkta mig men vi är ju inga småbarn, man kan väl för i helvete hälsa ordentligt och försöka bete sig lite mognare än som om man vore 10? Ialla fall så blev jag så sur på denhär skiten att jag hade lust att strypa den första bästa som kom nära mig..Och det var Musse..han ville jag ju inte strypa, inte Missan heller..så det får bli Martin när han kommer hem..moahahahahaha..om jag fortfarande är sur..!
Dessutom så håller dom på å bygger utanför våran balkong, och inte nog med det så håller dom på å hugger ner lite träd! HÅLL KEFT!..TACK!
Så denna dagen kan faktiskt dra åt helsikke med sitt fina väder för det hjälper inte mitt humör med ett enda skit!

SUG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0