Komma på en rubik?

Godförmiddag!
Sorry för dålig uppdatering men pallade verkligen inte igår när jag var inloggad! Kollade bara om man kaaanske kunde ha fått sig en kommentar eller två..Borde väl egentligen sluta hoppas på det! Hah.
Ialla fall så hade jag natten tills igår, knatade hem till mamma och pappa en runda innan sötnosen kom och hämtade mig. Åkade in till stora staden växjö, och jag tog ett bad + att jag försökte läsa en skiiiit boook..jaja, gick väl bra så länge jag låg i badet!
Yngsta Broder kom på besök lite senare på förmiddagen och så fick han chicken nuggets, ris å grönsaker..sedan kollade vi på en dokumentär om ormar..stackars djur egentligen! Får dock ta det i ett annat inlägg någon dag för annars tror jag inte mina få kära läsare orkar läsa igenom hela texten.
Igår fick jag bestämma vad vi skulle äta till kvällen och då blev det Mc Donalds! MUMS säger jag bara..
Kollade på Harry Potter och den flammande bägaren innan sötnosen körde broder hem till Alvestat. Jag var så trött efter att han hade åkt hem så jag gick och la mig..Tänka sig, HELENA GICK OCH LA SIG! Japp..vid 23 tiden..det är inte likt mig att vara hemma på en FREDAG! Haha, men det funkade perfa för min del..

Idag vet jag fasen inte riktigt vad som händer, det är fint väder och vi skulle egentligen åkat till Kalmar men dumma lastbilsschaufförer kan inte kolla i backspeglarna utan att köra in i folk..så det får bli nästa månad eller något! Jag måste ju ha råd till mina skolböcker med:) *fniss*
Jaja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0