Buuuhuuuu! SJUUUK!:(

Vaaarföööör? Ååååh, blir så förbannad..Jag tycker inte om att vara sjuk! Vafasen ska man göra? Har feber och är riktigt hes..ont i hela kroppen!!!
Bajs också!
Vilade ett par timmar i förmiddags men sen blev jag rastlös..så nu glider jag runt hemma som en osalig ande..fint väder ska det visst alltid vara när man är sjuk också..
Diskade lite innan bara för att ha något att göra..uääää! Skulle jobbat idag mellan 9-16 och 8-16 imorn. Dom ringde från jobbet nyssens och frågade om jag ska jobba på torsdag..och jag sa ja! Pallar inte gå hemma mer alltså. Ändå är det tur att jag blev sjuk denna veckan och inte nästa. Då börjar jag ju skolan..WIIIIE!
Jaja, får väl sitta här och glo en stund till..
Pusspuss



98g45y9gy9853


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0