Ajajajajaj...

AAAAAAJ! Jag har ont i maaaagen:( Blev nog lite för bra igår..sen är man ju aningen nervös över att man ska börja skolan igen efter ett antal år! Men det kommer ju gå fin fint...men ändå..NERVÖÖÖÖST!
Aja, igår blev det en spontan utgång med Hanna! Hon kom hem till mig efter sin praktik och så bjussade jag på ett par cider. Lyssnade på en massa musik och kollade på Blade samtidigt..Haha, Hanna fattade inte att Balde handlar om Vampyrer ("Öh, det är en vampyr med i denna filmen?! *fniss*) Tog sedan bussen ner till stan och in på Sports.
Var helt ok igår..inte så himla mycket folk men det gör ingenting för min del. Då får kommer man ju snabbare fram vid toaletterna, baren och så får man ju välja sittplatser:)
Tog bussen hem vid kvart i 2..ganska gött att åka hem lite tidigare..slipper en massa andra fullare mänskor å sådär!
Idag har jag chillat, försökt att få bort magvärken men den vill inte ge med sig riktigt. Ska ändå hem till Hanna sen:) Förfest och sedan utgång med henne och Åsa! SWEET!

Ähh, ha're så gutt!
Pöss pöss..

Kommentarer
Postat av: Anna

vad ska du plugga? =)

2010-04-11 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0