Fullrullerulle:)

goddag alla blog lovers:)
Hur står det till i det fina september vädret?:) själv är man halv förkyld och lite tung i knoppen (såååå gåååår det när man festar 2 dagar i rad och sedan går och jobbar natt.,.plus att man iiiinte ska sitta ute när man är full!)
idag har jag hunnit med ganska mycket om man tittar på vad jag gör andra förmiddagar:)
Bland annat: städat toaletten, dammsugit, sopat ute på balkongen, torkat av ute på balkongen, tagit bort sängkläderna, lagt ut kuddar och täcken så att dom luftas, ska snart dammstorka och sedan värma till lite mat hade jag tänkt. Det finns ju fortfarande kvar av tacolasagnen:) MUUUUMS!
Hade också tänkt att bjuda Martin på bio någon dag men det blir inte ikväll på grund av att vi ska tvätta från 6 till 10 ikväll och DET mina vänner behövs verkligen. Måste ta på nya sängkläder och lite sådant också så det blir ingen direkt vila här inte. Så om någon känner sig manad att hjälpa till så är det bara att höra av er:)
Fick även mitt Ed Hardy linne idag:) superduper glad blev jag och vart ju även sporrad till att testa det och linnet satt som en hand i en handske:) TACK EMMA:)
Vann även en tävling för ett tag sedan och då vann jag en booook:P aldrig vunnit något i hela mitt liv;p typ!

PUSS PUSS PÅ ER:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0