Usch, fy och tvi på mig alltså!

usch..gjorde bort mig lite innan..hehe, att jag aldrig tänker på saker som jag ska säga utan det bara flyger ut ur munnen. Man borde tänka först och prata sen..men det gör ju inte lilla jag så då får man ju stå sitt kast och skämmas efteråt! Humm, borde nog tänka efter lite mer..faktiskt, slipper man gå och känna sig dum..

Sovit läääänge idag, har man inget annat för sig så kan man ju faktiskt ligga och dra sig lite extra. Vilket jag gjorde just idag. Inte mycket till solsken heller, kanske därför jag vaknade vid 11..tror det var då ialla fall.
Har varit uppe vid tjugo över 3 för att ge mina älskade missar mat och var även uppe vid tjugo i 7 för att ge Kissarna mat. Passade på och ta en cigg efter att jag hade gett dom mat och då försökte Lucifer stänga ute mig på balkongen. Hade varit just snyggt eftersom att jag bara hade nattlinne och min supermario tröja på mig. Ingen hade hört mig..och med "ingen" menar jag då Martin. Han hade inte hört om jag hade stått ute på balkongen och gormat och bankat på rutan. Lucifer har tillochmed lärt sig hur man gör för att putta upp en dörr och även dra igen den:)

Vart uppe på MAXI en runda också..glodde lite på spel och sånt..köpte lite halvonödiga saker och köpte även den nya LINDT chokladen med Mousse i:) Skulle finnas med vid mousse och vit choklad också men den hittade inte Martin som tycker att vit choklad är det säkraste kortet när det kommer till kritan:)
Det var även där inne på MAXI som jag var hur dum i huvudet som helst och skämms hur mycket som helst över det!!!!:( Usch, fy och tvi på mig alltså! Att jag inte kan hålla munnen stängd ibland! TVI!

Nu ska jag ialla fall spela lite och sedan försöka städa lite här..laga lite mat vore en bra ide också!:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0