Tänk över dina synder!;P^^

gick upp vid kvart över 3 inatt för att missarna var hungriga och sedan gick jag och la mig igen:)
vaknade vid halv 9 och gick upp igen för att ge mina älsklingar mat:) sedan gick jag ut och rökte och tänkte över mina synder;) nej men vart ju ändå uppe och då kunde man ju röka och dricka ett glas mjölk! Katterna var busiga så då kunde man ju dricka ett glas mjölk;)
Martin hade vaknat till liv också å då låg vi i sängen och sjöng:
In kommer far, full som han var, drämde sin task i bordet, efter kom mor, spottar och svor, undrar vafan han gjorde, ska du förstöra pillevicken din, som du ska stoppa in i f***an min, ungarna skrek, katten den sket och hunde han stod och r**ka!:P
den sjöng vi försövrigt i lördags på uteserverigen på pauze;P MOHAHA! så snuskig man kan vara ibland!
Har gjort köttebullesmet, martin har skalat päre och ska göra god smörja senare och laga mat:P
Nu ska vi kolla på Män som hatar kvinnor. fick den av martin igår efter att jag hade jobbat:) längesen man fick paket utan att man fyllde år:)

hörs senare dudes!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0