Rubrikens rubrik!

usch vad jag inte alls gillar denna dagen! Sånt kan jag känna direkt när jag vaknar på morgonen..särskilt om man inte jobbar och går upp idiotsent så hela dagen blir helt feeeel!

har inte direkt gjort något ordenltigt idag som jag borde göra när jag är ledig! SegHelena? Ja det är jag det!
Har ialla fall pallat duscha, borsta tänderna, klä på mig, borsta håret, röka, läsa och göra cornflakeskakor. det var iofs sugen på igårkväll men då pallade jag verkligen inte att stå där och kladda vid spisen (då måste man ju rengöra efter sig också!)

 Påtal om igårkväll med..haha! Martin hade köpt en ny sprayflaska som vi kan spreja vatten på katterna när dom är uppe på borden och sådär. den köpte han igår, han tog nämligen sönder den första i förrgår. Nu kommer det roliga. det blev lite kaos när jag skulle kolla på tv. hade hämtat min stjärnfilt för att jag frös, då hoppar missan upp på mitt byxben ocg börjar klättra samtidigt som Lucifer sitter nedanför och jag håller på och tappa filten. Då ska jag vända mig om och lyckas på något vänster slå ner sprayflaskan så att den spricker:P Gissa vem som inte var särskilt glad?;) hehe..ska köpa en ny idag ialla fall..om jag nu pallar gå ut ur lägenheten!

Snart mat med..ugnsfalu med mos? vettefan..martin lagar maten!:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0