Nästintillsjuk:(

uscha, håller på och bli sjuk..ont i halsen (känns som om det sitter en klump eller något i halsen!), ont i nacken och huvudet, fryser och sedan är jag jättevarm!
Jobbade idag och kände inte sådär jättemycket..framåt 1 tiden började jag svettas som fasen och började må halvdåligt..jobbade ändå klart mitt pass. Kände mig dock lite seg!
Martin hämtade mig och det är underbart att få åka BIL hem när man mår dåligt! Det suger verkligen att bli tvungen att åka buss hem..kommer ihåg när man gick på gymnasiet och jag fick halsfluss..eller började få feber på eftermiddagen och skulle ta bussen hem. Kändes som om det inte fanns någon luft i bussen och mådde illa:(
Jaja, ialla fall så kallsvettades jag när vi gick in på ICA för att handla..såg pipen och då blev jag lite gladare och mådde lite bättre.
Lagade mat när vi kom hem..currykycklinggryta och ris:) Mumsfillibabba! Har förkylningsblåsor i munnen och det är inte bra för mig som är vääääldigt glupsk och gärna trycker in maten i munnen innan den har svalnat..men det går ju inte nu:P :(
Nu håller vi på och tvättar, som tur väl är så hade vi inte särskilt mycket tvätt..så det kommer gå i rasande fart!
Om mindre än en halvtimme ska jag kolla på Wipe Out. Jag skrattar åt att programledarna skrattar:P haha! + att det ser så roligt ut när dom krälar i leran och inte kan hålla sig kvar på lianen:P mohahaha:) skadeglädje?  lite kanske:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0