Mycket!

hähä, idag vart man uppe och traskade vid tjugo i 8:P Katterna satt utanför somrumsdörren och ville ha mat så då var det bara att pallra sig upp och ge dom det:) sen kände jag mig ganska utvilad så det gick inte att sova!
har hunnit med att äta frukost, prata med hanna i telefon, sms:a micke och joel, duscha, klä på mig, spela munspel och nynna på gamla låtar!:) Inte illa pinkat så att säga!

Kollade på I am Legend och Big Fish igår och sedan var jag så pömsig så att det blev hopp i säng vid halv 11:) ganska gött ändå!

Ikväll kommer Hanna hit och det blir nog lite drickande skulle jag tippa på:) Måste dock till systemet innan det stänger och inhandla lite godsaker:)


En annan bra sak som jag och sötnosen min ska fira idag är att vi har varit tillsammans i 1 år och 8 månader idag:D ÄLSKAR DIG MARTIN!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0