Lite shopping.

Nu har vi hunnit äta lite och kände för att skriva här en gång till..kommer nog inte skriva mer sen ikväll.

Åkte ner till stan och gick till H&M, hittade en snygg sjal (som passar min ögon enligt min sötnöt!) 3 stycken ögonskuggor och ett nytt nattlinne (BEHÖVDES!!!)
Gick runt lite och kollade inne på Åhlens, och BikBok men fanns ingenting som jag tyckte var fint. Då gick vi istället in på Indiska och då hittade jag ett armband, en stoooor ljuslykta och lite kuddar!
Funderar på att köpa en till ljuslykta, har ju redan en liten men hittade en ganska stor som skulle passa ute på balkongen sen när vi har köpt utemöbler!!
Hittade lite andra saker med men orkar inte skriva upp allt jag hittade..hähä!

Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet och sedan slänga igång en film...
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Lindapauline

sv; haha, detlät coolt! :D

2009-09-21 @ 10:18:54
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0