JAG VILL JOBBA!

uäääääääääää! Jobbet ringde nyss och undrade om jag kunde komma och jobba ett antal timmar. Men Martin är inte hemma (han är iväg med en polare och dom ska fixa lite saker!!) och jag har ju inget körkort så jag måte ta bussen. Då går det en vid fem i 3 som jag absolut inte kommer hinna med, hur snabbt jag än springer. Och nästa skulle gå vid halv 4 tror jag det var och det är försent. Då kommer jag inte till jobbet förrän vid lite över 4 om man har tur! och det gick inte..FAAAAN! Jag VILL JOBBA! Blir galen på att gå runt här hemma. Skulle ALDRIG klara att vara arbetslös..skulle tillslut hoppa från balkongen eller göra något annat galet!
ÅÅÅÅÅ! Jädra skit..jaja, hoppas att dom ringer igen SNART! Annars tror jag att någon får plocka in mig på SSS..


Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0